torsdag 10 maj 2012

Dag 3.

 Lunchrast nu, och det är inte förrens nu jag har börjat komma till liv och blivit klar i huvudet. Jag är fortfarande inställd på New York-tid och är väldigt trött på morgonen och förmiddagen för att sedan vara pigg på kvällen. Det är skönt att det snart är helg iaf, ska verkligen försöka vända tillbaka min dygnsrytm då om inte innan.




 Vi började dag 3 med en promenad ner till Flatiron. På vägen dit började det regna så vi tog en kaffe på Starbucks. Efter en stund hade det slutat regna och Tommy ville åka upp i ESB. Hanfick som han vela och vi såg knappt någonting, eller om man tittade rakt ner såg man men annars var det bara moln. Högt upp var vi iaf.





Vi strosade omkring, gick förbi FN-huset osv. Resten av dagen bestod nästan enbart av shopping. Jag hade bestämt sen innan att jag måste testa att äta på KFC, och jag erkänner mitt misstag. Helt värdelöst var det, men jag hoppas iaf att den hemlöse mannen som satte sig bredvid oss åt upp min mat efter att vi gick därifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar