tisdag 29 maj 2012

Hurra för mig.

Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Jag har nämligen varit ute och joggat 5.05 km. Det har jag nog aldrig gjort. Det var underbart skönt och lite jobbigt, men jag är glad att jag klarade det och endorfinerna har verkligen fått sitt. Nu har jag fått självförtroende att skapa fred i världen.

Dagen har för övrigt bestått av plugg inför tentaveckan som hägrar nästa vecka. Hämtade barnen på dagis och fick höra att det skulle vara familjepicknick på kvällen och barnen skulle stå för uppträdande. Så vi skyndade oss hem och jag började laga mat, Tommy kom hem och tog över matlagningen samtidigt som jag bytte om till träningskläder. Jag hann hasta i mig lite mat och sen ut och joggade. Jag kom hem med 3 min kvar till att vi skulle vara på dagis. Tommy och barnen gick dit medans jag skyndade mig att duscha och cyklade efter. Jag hann precis. Picknicken var riktigt mysig. Nu har vi Tommys syrra här, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar