måndag 12 mars 2012

Dagen till ära

Inatt kommer han hem, mannen i vårt liv, pappan i familjen. Tommy har varit i Skottland sen i fredags. I kväll flyger han hem, inatt är han hemma. Jag trodde det skulle bli en lång helg utan Tommy men faktum är att det har vart en underbar helg. Jag och barnen har haft massvis med egentid, underbart. Jag har städat och tvättat alla vinterkläder och hängt ner i källaren så nu får det inte komma mer snö eller kyla!

Tilde är på dagis och jag lagar lunch till mig och Viggo som är förkyld. Han ligger  i soffan just nu och tittar på kung fu panda. Jag försöker lösa skoluppgifter, men det faktum att man inte kommer in på blackboard försvårar en hel del!


Viggo knäppte kort på mig och Tilde.:)
Tilde knäppte kort på mig och Viggo.:)

Vi har även haft en liten söt Leo på besök.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar