fredag 9 mars 2012

God kväll!

Sitter här i soffan i min ensamhet. Tristess är bara förnamnet av vad jag känner nu. I onsdags var jag iväg med C och E och bowlade. Roligt var det, men herregud vad dålig jag var. Men jag fick nog in snitsen till slut, dock var det de sista 5 minuterna så jag vann inga spel! Men trevligt var det.


 Duktiga tjejer det där!









Idag gick jag och barnen ner till buspalatset, det märktes väl att det är sportlov. Människor överallt, till slut hittade jag en plats inne på mattan vid "lekplatsen" där jag slog mig ner. Man skulle kunna klaga på att de inte har tillräckligt med bord och stolar där, men. Problemet är alla dessa människor som "paxar" borden och stolarna. Som hänger upp jackor och kläder på stolar för barn som är och leker? Jag förstår inte riktigt hur man tänker då. Barnen hade iaf jätteroligt och det är huvudsaken. Och jag hittade faktiskt både stol och bord efter två timmar, passade på att plugga lite när barnen ändå sprang omkring och lekte.

Väl hemma igen lagade jag mat och Tilde hjälpte till med dukning, Viggo såg väldigt trött ut och tittade på film. Han ville senare inte äta någon mat utan var gnällig och vela ligga i soffan. Upptäckte att han somnat i soffan en stund senare och gick för att titta till honom. Han var varm, jag hoppas det främst berodde på att han krupit ihop mellan kuddar och 10 gosedjur och att han är min härliga Viggo imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar