onsdag 18 april 2012

Bloggsurfing

Jag har precis lämnat in en uppgift i skolan, jag tror den vart bra. Jag hoppas det, uppgiften är värd två poäng man får tillgodoräkna sig på tentan vi kommer ha när vi avslutar kursen. Två poäng är väldigt mycket värt, jag har varit ett poäng från ett högre poäng förut och det är inte roligt.

Sitter och kikar runt i olika bloggar efter inspiration till bak och kalas. Tilde fyller 6 år i mitten av maj och jag vill ha en del gjort till hennes kalas innan vi åker till NY. Jag vill inte komma hem och känna stress för både studier och att hinna pussla i ordning allt för kalas. Tilde ska ha ett riktigt barnkalas i år, barnkalas har hon även haft förut men då har barnen varit barn som jag känner, barn till mina vänner. Det här året kommer hon få bjuda vilka hon vill, nåväl vilka hon vill tills vi säger stopp. Allt för många barn har vi inte plats med, jag hoppas på fint väder under kalaset så vi kan duka upp åt barnen på altan.

Har ni tips på en bra bakblogg, hojta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar