tisdag 3 april 2012

En månad kvar..

Jag sitter i köket i min ensamhet och väntar på att kakorna jag har bakat ska svalna så jag kan göra färdig dem. Mannen i huset är och jobbar så Melissa Horn får underhålla min kväll. Igår började de två nya kurserna som ska göras innan sommarlovet, det känns underbart. Efter dessa två kurser har jag gjort ett år, 1/3 av utbildningen. Jag ser fram emot sommaren och jag längtar till Oslo och hoppas att vi hinner med en hel del tid där i sommar. Bjuder på lite bilder från Oslo förra sommaren.




 



Men att tänka på sommaren redan nu är nog ändå lite deprimerande därför vill jag istället berätta tt det är EN månad kvar nu till New York. Jag har skrivit på facebook att nervositeten har flyttat in men en mer korrekt sanning är att jag känner panik. Ja panik är ett mycket mer sanningsenligt ord för att beskriva känslan. Men jag försöker bli av med den, det går antingen bra eller åt helvete, och går det åt helvete så får vi det iaf varmt. Alltid något. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar