tisdag 24 april 2012

Flyg

Idag är det 1 vecka och två dagar kvar. En vecka, två dagar. Jag är nervös, förväntansfull, glad och jag längtar. Jag tror att det mesta är fixat. Ja jag har självklart inte packat än. Men alla papper och transporter osv är fixade. Det blir bil till arlanda. Det går inga tåg som passar och dessutom vill vi lätt kunna ta oss hem när vi har landat. Jag har skrivit en packlista men det känns som jag har glömt minst 20 saker, jag ska försöka se till att ha batterier i kameran när jag är där iaf, det ständiga problemet i familjen Edström/Engberg. Jag har en del studier att beta av innan jag lämnar landet dock, även vissa möten. Därför röstar jag för att utöka dygnen till 32 timmar en här veckan, jag hoppas att ni alla är med mig?

Just de, jag måste komma ihåg att påminna min mor om att hon ska ta med sig "ögonlappen"? till mig så jag kan sova i flygplanet på vägen dit, det är ett måste. Apropå att sova i flygplan:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar